Pemilik Hati

assalammualaikum.. hye everyone :D
senyum sikit sebab tu je yg mampu disedekahkan..
:D :D

dear people,,
siapa pemilik hati??
DIA...
yang Maha membolak balik kan hati manusia..

dear people,,
dulu aku pernah sayang dia..
apa saja aku korban kan untuk dia..
walaupun sakit hati,,
tetap ku gagahkan diri..

dear people,,
one day aku sedar..
dia cuma perlukan aku bila bosan..
sikitpun aku takde makna bagi dia..
aku cuma bermain dengan perasaan sendiri..

dear people,,
jika benar menyayangi biarlah berpada..
jangan kau menyayangi manusia dan dunia lebih dari Tuhan mu..
aku salah langkah dalam menilai..
bodohnya aku mengejar cinta manusia..
butanya aku tak nampak cintanya Allah padaku..

dear people,,
aku jatuh terduduk..
lemah hilang semua semangat..
dalam doa aku mohon petunjuk..

dear people,,
hari esok aku bangkit dari tidur..
dengan satu jiwa yang baru..
Dia hilangkan rasa cinta sekelip mata..
Dia gantikan dengan sayang dan bukan benci..

dear people,,
aku mula sedar akan takdir..
"we're not meant to be together"
dan aku bersedia mengorak langkah meneruskan kehidupan..

dear people,,
Allah pemilik hati yang hakiki..
semalam aku cinta dia sepenuh hati..
kemudian aku benci kerana dia menyakiti hati..
harini aku sayang dia kerana dia teman yg memahami..

dear people,,
aturan Allah terlalu indah..
semoga kami tidak menyakiti hati sesama sendiri..
semoga dia bahagia bersama yang disayangi..
dannnn
semoga aku bahagia menanti yang pasti :)

selamat petang readers,,
assalammualaikum :)